GQ
Bildiğini Okuyan Erkeklerin Dergisi
20 ülkede 13 milyon okura ulaşan GQ, erkek dünyasının 63 yıldır öncü ‘iyi yaşam’’ markasıdır. Uluslararası yayıncılığın en güçlü ve ilham verici erkek dergisidir. 2012’den beri ’’Türkiye’nin en çok satan erkek dergisi’’ GQ, her dönem erkeğin yeni dünyasındaki değişime ve dönüşüme öncülük ediyor. Zamanın ruhuyla uyumlu, komunite odaklı, multimedia yayıncılık yapıyor. Doğayla, kendimizle ve dış dünyayla ilişkimizi, mesafemizi sorguladığımız ve yeniden tanımlamaya çalıştığımız dönemde, yenilenen GQ TÜRKİYE odağını hakiki değişime ve kalıcı dönüşüme çeviriyor. Çözümlere, fark yaratan insanlara odaklanan, yeni nesil iyimser içerik anlayışına sahip GQ TÜRKİYE, ‘‘komunite odaklı’’ yayıncılık modeliyle, kitlesine bir “dergi aboneliğinden” çok bir yaşam kulübü deneyimi ve ayrıcalıkları sunacak bir dünya tasarlıyor. Moda, popüler kültür ve iyi yaşam konularının yanı sıra modern etik, yakın gelecek, girişimcilik, hobi, teknoloji, sürdürülebilirlik ve yaratıcılık alanlarında çok yönlü üreten ve düşünen yeni nesil bir multimedia markaya dönüşüyor.